Blog Arşivi

10 Aralık 2010 Cuma

Selam Dünyalı Ben Türk'üm.

Gençler nasıl gidiyor? gibi bir şeyle giriş yapmak istemiyorum tabi ki ama parmaklarımı durduramıyorum bazen.
 Neyse buraya madem yazmaya geldik biraz döktüreyim diyorum, her ne kadar yazım çirkin olsa da yazacağım ulan ben. İnanarak geldim buraya, adam inanmış beyler diyipte dalga geçenlerinize koca bir U dönüşü işaretim var, işte o size girsin. Yazalım dedik, dedikte ne yazıcaz şimdi sen o kadar kurgula dur, iş yazmaya gelince eller dursun, olucak iş mi? Değil tabiki.

Ammavelakin üzerimde ki önyargıları kaldırmak için bir yazı yazmak isterim tabi ki. Bu herif çok özenti lan falan gibi, "Cool'um lan ben tamam mı?" şeklinde bir cevap veriyorum iğrençleşircesine.

Dediler senden adam olmaz, sen ne sevgi bilirsin, ne merhamet bilirsin, ne ağlamayı bilirsin, hayatı taşağa alır geçersin. Evet bunların hepsini dediler. Sevmeyi öyle iyi bilirim ki, merhamet ederim karşımdakine azaplarımdan korusun diye tanrı, Ağlamayı öyle iyi bilirim ki taşağa alıcak zamanım kalmaz dünyayı. He tabi taşağa aldığım şeyler yok mu? Olmaz olur mu? Ama genelde dişi humanoidler bunlar.

Evvela daha ilk yazılarımda sevgi, merhamet gibi şeyleri seks içerikli bölümlerle yazmak istemezdim ama ne demiş büyük üstad Cem Karaca: " Beni Siz Delirttiniz! " Evet kabul ediyorum ben bir deliyim ama beni siz delirttiniz!

Öyle bir yazı yazıcam ki buralara, ben de buralardan giderim eğer bu lavuk yazarsa diyenleriniz olacak.
Yeri gelecek ben burada ne sırlar açıklayacağım, yeri gelecek çok klişe şeyler yazacağım. Evet çok garip yazılarm olacak. Hatta öyle yazılar yazacağım ki komik şeylerle felsefe yapacağım. Futbol hakkında bile yazacağım, ne size ne de kendime bir şeyler kanıtlayacağım ama öyle bir yazacağım ki diyeceksiniz, harbiden delirmiş la bu lavuk.

PS: Yazacağım şeylerin %80'i +18 olabilir, ergenler ve kendini ergen hissedenler hiç girmesin bence. Bunu belki de direk tanıma yazmam gerek MAMAFİ bir görsünler ne olacağını buralarda istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder